miercuri, 18 martie 2009

vai ce bine c-a venit primavara! de-acum astept sa vina si lucrurile bune si misto. sa se curete zidurile, sa inverzeasca pomii, sa le cada carpele si pungile de pe crengi, sa se resoarba namolul de pe trotuare, sa plece gicu si costel (dracului!) in vacante la tropice si sa poti respira pe strada.

de ceva timp a inceput sa mi se para ca bucurestiul e foarte urat. mai urat ca inainte. parca i-a iesit paragineala prin piele. in sensul rau al cuvantului. parca n-a fost niciodata mai urat. am zis ca o fi asa din cauza ca e iarna si intuneric. sau am patit ca-n povestea aia cu cioburile de oglinda care dupa ce-ti intrau in ochi te faceau sa vezi totul urat. sper ca nu. sau sper ca da si ca o sa treaca. chestia e ca orasu asta se hidoseste pe zi ce trece. si e enervant ca daca vrei sa faci CEVA frumos in timpul zilei (nu dupa 18.00) nu ai ce, nici in timpul saptamanii, nici sambata-duminica. nu-s concerte, nu-i nimic. si daca sunt, sunt puse toate la aceeasi ora. daca as fi primar, as face cumva sa angajez oameni care sa cante (chiar si prost) pe strada si prin piete. si teatrele alea neconventionale, alea de strada, ce naiba pazesc de nu mai fac nimic???

7 comentarii:

  1. bai, exact, dar exact despre asta ma gandeam sa scriu acum cateva zile - la chestia cu trupele de strada sau cu teatrul. Tu iti dai seama ce amarati suntem pe dinauntru, ce saraci - vreau sa zic, de ne strangem ciorchine la kitsch-urile cu indieni care danseaza la gura de metrou de la unirii sau, in ultima vreme, cam pe la orice gura de metrou?
    Iti dai seama ce sete ne e sa vedem ceva fain, care sa ne scoata din ruta zilnica - metrou-birou-casa-metrou-birou, daca pana si porcaria asta cu indieni ni se pare un spectacol la care merita sa zambim?

    RăspundețiȘtergere
  2. da ma!
    de-aia ii apreciez eu pe aia de la masca, de exemplu. ca fac spectacolele alea la metrou. dar se intampla rar si e insuficient. si teatrul fara frontiere mai fac de-astea. dar, la fel, e prea rar si prea putin.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleu, vorbiti de indienii peruvieni mascati in First Nations din America de Nord? Ce oroare! Da' acu' întreb si eu ca proasta, de ce asteapta toata lumea sa se intample ceva, si nu se mobilizeaza nimeni? Poate teatrele alea de strada au si ele nevoie de cineva sa le gaseasca un sponsor, un sprijin cât de cât la o primarie de sector...voi n-aveti prieteni cu care sa stimulati nitel peisajul?

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur c-ai intrebat:) sa-ti arat unde lucrez eu si e frumos. din pacate e tot seara, in casa si mai si costa. de obicei. din cand in cand, cam o data pe luna, facem si chestii cu intrare libera. www.victoriei.ro

    in rest, da, trebuie sa ne gandim sa facem un plan. sa ne tinem de capu oamenilor. eu ma gandeam la aia de la unatc, universitatea media, etc

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos, Livia...am dat peste conferinta despre Craii de Curte Veche si cea despre Dans si Costum. Poate dupa ce iese mama la pensie vine si ea la niste ateliere, ii place sa invete tot timpul ceva nou:) Eu vreau sa ma intorc in tara si sa ma implic pâna la tembelizare in chestii de genul asta. Fiindca eu cred ca se poate si in România, si cu românii mai ales.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dat site mai departe, recomandat cu caldura.

    RăspundețiȘtergere