luni, 19 ianuarie 2009

sa facem o regula la noi pe blog sa punem titluri numai daca vrem, vrei?

draga mi-mi, sa stii ca la noi in oras oamenii sunt mai ales nesimtiti si surprinzatori.

am fost cu creatza dupa bocanci (chiar am bocanci noi, uraaa!!!) si la metrou la universitate, acolo unde au facut ei frumos cu bancute si placi curate pe jos, langa coltea ma!, asa, acolo deci, m-am oprit sa-i tin cretei o cuvantare cu privire la propasirea romaniei si a romanilor. argumentul meu de baza, temelia cuvantarii, era "uite ma, de ce zici ca-i urat, au puz si bancute!". ma induiosasem. creatza mai putin. inca sustinea ca zona mai plina de ciudati decat partea stanga a strazii universitate-unirii nu exista in tot bucurestiul. si ca oamenii sunt urati. ma uit eu in stanga, ma uit in dreapta, si vad un batran asa, cu paru alb, pieptanat, la palton, care venea cu mainile la spate spre noi. dau sa zic: "da p-asta-l vezi?". da bine ca nu l-a vazut, ca batranelul meu, asa profesoral cum se plimba, a si tras o flegma verde pe placile curate, la picioarele bancutelor si copaceilor proaspat infipti. dezgustata, i-am dat cretzei liber. a fugit ca din pusca saraca, spre emisfera mai luminoasa a dreptei "universitate-romana".

mi-am zis: "ei, asta e, barbatii e porci! nu faci treaba cu ei". din fata venea Batrana Doamna. Cum sa zic? O femeie cu parul elegant albit in bucle scurte si zglobii sub bascuta cu mot. Cu un paltonas simpatic si curat, cu patratele, ca-n pozele cu mos craciun, nepoata si bunica. nu numai ca a tras si ea o flegma de mai ca s-a intalnit cu a mosului, da a si horcait inainte, in vederea colectarii materiei prime.

ma rog, eu nu ma descurajez, cata vreme n-or sa fure bancutele.

4 comentarii:

  1. Asa. Sunt sigura ca batraneii isi lasau de fapt urme ca sa nu se rataceasca la intoarcere.

    RăspundețiȘtergere
  2. hi hi, sa stii ca-i foarte posibil. cararea galbena catre tara lui oz o fi fost galbena tot de flegme?

    RăspundețiȘtergere
  3. aoleeeu!! FETITO! Dar uite ca nu ma lasi in pace si ma faci sa ma gandesc ca acuma sloganul "Fii Verde!" capata noi si vascoase sensuri... Apropo, ca sa fie mizeria pana la capat - ti-am povestit de clasificarea chestiilor din nas in "verzi si concreti" si "galbeni si abstracti"? Daca nu, iaca, avem si motiv pentru bere :)

    RăspundețiȘtergere